Moi taas, kaikki ne harvat jotka lukee tätä. Joo kun siis mä tiedän ettei varmaankaan moni lue tätä, mut on vaan sellanen tunne et täytyy jonnekkin kirjotella :P No onneks kukaan ei häiriinny kun en kirjottele säännöllisesti :D No mutta siis mistähän mä ny kirjottelisin. No joo, mä olin tossa lauantaina kipeenä :( ja sitten sunnuntaina vähän toipilaana ja vietin sitten maanantaina vielä kotona. Huomenna takas kouluun. >>

No mutta joka tapauksessa, mä oon siis aivan hulluna Fruits Baksettiin ja One Pieceen (; Joo-o. Sain tossa paripäivää sitten katsottua Fruits Basket -animesarjan loppuun ja oli tosi hyvä (;

Katoin tänään myös Sex and the City - Sinkkuelämää. Oli kyllä hyvä, en ole ennen nähnyt ja kun se tuli tv:stä niin piti nauhottaa ja katsoa :)

kyllä on ollu kääntäjillä mielikuvitusta suomenkielisessä nimessä... :)

Äh, sori mutta nyt mun pitää jo mennä, joten en ehdi kirjotella enempää. Ens kerralla sitten ;)